OdporúčameZaložiť web alebo e-shop

Úspech ste VY!

Najčastejšie otázky

 

Ako Refundo.sk funguje?

Portál Refundo.sk umožňuje registrovaným používateľom získať 1 až 20% peňazí späť z ceny ich nákupov na internete.

1.    Na Refundo.sk si nájdete váš obľúbený obchod alebo obchod, ktorý ponúka tovar čo si chcete kúpiť.

2.    Prejdete do daného obchodu cez odkaz "Ísť do obchodu" a urobíte nákup tak, ako ste zvyknutí. Žiadny rozdiel oproti štandardnému nakupovanie nie je.

3.    Po dokončení nákupu túto objednávku zaregistrujeme a na vašom účte na Refundo.sk sa objaví o tejto objednávke informácie a uvidíte aj výšku peňazí, ktoré za ňu dostanete.

Na používateľskom účte peniaze počkajú na schválenie obchodom a potom si už môžete požiadať o ich výplatu. Peniaze vám potom prídu na váš bankový účet.


 

Čo je to "cashback", tzv. peniaze späť?

Cashback sú "peniaze späť", ktoré získate ako registrovaný a prihlásený používateľ na Refundo.sk z nákupu v obchode, ktorý si na Refundo.sk vyberiete a ako prihlásený používateľ sa do neho preklikne a nakúpite. Cashback je teda suma, ktorú za váš nákup dostanete späť. U každého obchodu na Refundo.sk vidíte informáciu o tom, koľko peňazí späť môžete získať (určité percento z ceny objednávky alebo pevná suma).


 

Prečo je nutná registrácia?

Jedine po registrácii a prihlásení vstupujete do daného obchodu cez váš jedinečný špeciálny odkaz, vďaka ktorému daný obchod pozná, že prichádzate z Refundo.sk a my poznáme, že ste nakúpili a môžeme vám vrátiť za váš nákup časť peňazí späť.


 

Aká je minimálna suma pre výplatu?

Minimum pre výplatu je 1€ v prípade cashbacku za nákupy a 4€ v prípade bonusov (vstupný bonus, bonus za odporúčanie atď.). Peniaze sa vyplácajú prevodom na bankový účet a požiadať si o zaslanie peňazí môžete po prihlásení zo svojho účtu na Refundo.


 

Koľko je a ako získate vstupný bonus?

Vstupný bonus vo výške 2 € získate automaticky ihneď po registrácii. Tento bonus bude schválený ihneď po prvom nákupe u niektorého z našich partnerských e-shopov. Ale pozor! Ak do 3 mesiacov u nikoho z našich partnerov nenakúpite, tak vám bohužiaľ tento bonus vôbec neschválime a expiruje. Nákup nie je obmedzený žiadnou minimálnou sumou.


 

Čo získate za odporúčanie Refundo.sk priateľom?

Pripíšeme vám 0,20€ bonus za každého odporučeného nového člena, ktorý aktivuje svoju registráciu. A 4€ bonus pripíšeme v momente, keď daný člen do 3 mesiacov po svojej registrácii uskutoční nákupy v hodnote aspoň 40€ bez DPH a získa za tieto nákupy schválené peniaze späť.

Pre odporúčanie je nutné použiť váš unikátny odkaz. Nájdete ho v sekcii "Odporučiť priateľom" vo svojom účte na Refundo.sk.

Podmienkou pre pripísanie bonusu teda je, že odporúčaný návštevník musí prísť na stránku Refundo.sk cez špeciálny odkaz, ktorý mu môžete zaslať napr. e-mailom alebo ľubovolným iným spôsobom - cez Facebook , Twitter, fórum, diskusiu na blogu a pod.


 

Za ako dlho po nákupe uvidíte na Refundo.sk získané peniaze?

Do pár hodín po objednávke uvidíte na svojom účte informáciu o vykonanej objednávke. Následne sa musí počkať, až danú objednávku u nás obchod schváli a pošle nám za túto objednávku peniaze. To sa deje až po tom, čo je tovar zaplatený, je doručený a uplynie lehota na vrátenie tovaru zákazníkom atp. Po schválení si môžete nechať peniaze zaslať na bankový účet.


 

Za ako dlho budú peniaze za nákup schválené? Čakáte na schválenie už niekoľko mesiacov?

Doba na schválenie je u každého obchodu rôzna. Každý obchod si svoje objednávky schvaľuje sám a to podľa toho, kedy dobehne 14 dennej lehota na vrátenie tovaru a niektoré obchody ju majú aj dlhšiu. Ďalej tiež hrá úlohu doba doručenia v prípade zahraničných obchodov atď...

U jednotlivých obchodov máme zobrazené štatistiky, za ako dlho dochádza ku schváleniu nákupov. Obvyklá doba na schválenie je 1 - 3 mesiace. Berte však tieto štatistiky prosím ako priemerné a orientačné. Niekedy je transakcia schválená skôr a niekedy naopak oveľa neskôr.
U zahraničných a najmä čínskych obchodov nie je výnimkou ani doba schválenia v dĺžke 5 - 6 mesiacov.

Zoberte prosím na vedomie, že jednotlivé objednávky schvaľujú samotné obchody a nie my z Refundo. Nedokážeme tak bohužiaľ dobu na schválenia ovplyvniť.


 

Kedy sa schváli vstupný bonus?

Vstupný bonus sa schváli po vašom prvom nákupe v niektorom z našich partnerských obchodov. Tento nákup musí byť vykonaný do 3 mesiacov od vašej registrácie. V opačnom prípade sa bonus zamietne.


 

Za ako dlho budú schválené bonusy za odporúčanie?

1.    U bonusov za aktivovane odporúčanie 0,20€ si musí odporúčaný používateľ po svojej registrácii aktivovať/potvrdiť svoj účet. Potom sa bonus hneď schváli.

2.    U bonusov za odporúčania v hodnote 4€ je podmienka, že aby boli schválené, tak musí odporúčaný používateľ do 3 mesiacov od svojej registrácie urobiť nákupy v celkovej hodnote aspoň 40€ bez DPH a musí mu za tieto nákupy byť schválený cashback. Inak sa bonus zamietne.


 

Čo znamenajú "expirované" peniaze na vašom účte?

Expirovať môžu iba získané bonusy, nie však peniaze za jednotlivé nákupy. Tie sú vaše a už vám je nikto nevezme.

1.    Bonus za odporúčanie v hodnote 4€ expiruje v prípade, že odporúčaný používateľ do 3 mesiacov od svojej registrácie neurobil nákupy v celkovej hodnote aspoň 40€ bez DPH.

2.    Vstupný bonus expiruje v prípade, že ste do 3 mesiacov od svojej registrácie nenakúpili v žiadnom z našich partnerských obchodov.


 

Čo znamenajú "zamietnuté" peniaze alebo nulová suma za nákup na vašom účte?

Peniaze za objednávku bývajú zamietnuté ak tovar vrátite, vôbec si ho neprevezmete alebo objednávku stornujete.

Tiež môžu byť zamietnuté v prípade porušenia podmienok pre získanie cashbacku v danom obchode. Vždy si pred preklikom a nákupom v obchode prečítajte Cashback podmienky v detaile obchodu na Refundo.sk

Jedným z nejčastějších porušeniu podmienok býva použitie iného zľavového kupónu, než ktorý ponúkame tu na Refundo (niektoré obchody to zakazujú). Alebo daný obchod neponúka cashback pre opakované objednávky (existujúcich zákazníkov svojho obchodu).


 

Prečo sa vám nezaznamenali niektoré vaše nákupy?

Ojedinele sa technickou chybou môže stať, že sa objednávka nezaznamená.
V tom prípade nám prosím zašlite informácie o objednávke: obchod, kde ste nakúpili, číslo objednávky, jej sumu bez poštovného a dátum objednávky.

Objednávku u obchodu preveríme a urobíme všetko pre to, aby sme vám za ňu mohli peniaze pripísať.

Pre váš ďalší nákup odporúčame pred prihlásením a kliknutím na "Ísť do obchodu" vymazať cookies vášho prehliadača. V histórii vášho prehliadača totiž mohli byť zaznamenaní odlišní provízny partneri a provízie z vášho nákupu mohla byť pripísaná inému portálu. Obchod tým pádom províziu nemohol vyplatiť nám a my vám nemohli pripísať peniaze. Tu je návod ako vymazať cookies pre váš prípadný ďalší nákup.

Tiež odporúčame, urobiť si test prehliadača a overiť si tak jeho správne nastavenie pre zaznamenanie cashbacku.


 

Prečo vám nejde napísať recenzia k obchodu, kde ste nakúpili?

Recenziu je možné napísať až po schválení transakcie obchodom. Chceme mať istotu, že ste recenzovali nákup, ktorý sa skutočne uskutočnil a tovar či službu spokojne užívate.


 

Prečo sa vám zobrazuje informácie o zapnutom programe Adblock?

Program Adblock je rozšírenie internetových prehliadačov slúžiaci pre blokovanie reklám. Tento program bohužiaľ u niektorých obchodov úplne spoľahlivo zamedzuje tomu, aby bola objednávka k nám zaznamenaná a aby za ňu bol pripísaný cashback (blokuje našu technológii).

Program musí byť vypnutý kompletne pre všetky weby v čase prekliku a nákupu (nestačí v ňom povoliť treba len Refundo.sk).

Urobte si test prehliadača a overte si tak jeho správne nastavenie pre zaznamenanie cashback.


 

Požiadali ste si o výplatu a ešte vám neprišla?

Systém výplat nie je automatický. Výplaty priebežne spracovávame a odosielame je približne do 3 pracovných dní. Na svojom účte by ste ich mali mať do dvoch pracovných dní od nášho odoslania.

Ak máte pocit, že prevod od nášho odoslania trvá príliš dlho, tak nás kontaktujte a my platbu overíme.